Aktualności - Program wspólnego utwardzania dróg gminnych płytami yomb w 2025 roku - Gmina Żukowo

Menu główne

Narzędzia

Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
‹‹ powrót
Drukuj

Aktualności


Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj
Zdjęcie drogi utwardzonej płytami yomb - powiększ

Program wspólnego utwardzania dróg gminnych płytami yomb w 2025 roku

30 stycznia 2025

Burmistrz Gminy Żukowo ogłasza kolejną edycję Programu Wspólnego Utwardzania Dróg Gminnych płytami YOMB na terenie Gminy Żukowo w 2025 roku. Program ten opiera się na partnerskiej współpracy pomiędzy Gminą Żukowo, a mieszkańcami, mającej na celu poprawę stanu nawierzchni dróg gminnych.

Zasady Programu:

Program umożliwia wspólne utwardzanie dróg gminnych płytami YOMB. Inicjatywy mogą być realizowane wyłącznie na drogach gminnych, oznaczonych jako "dr" i będących własnością Gminy Żukowo. Wykluczone jest utwardzanie dróg prywatnych, dojazdów indywidualnych oraz dróg, do których Gmina posiada inny tytuł prawny niż własność.

Forma Partycypacji:

Partycypacja w programie polega na darowiźnie środków pieniężnych na rzecz Gminy Żukowo, na podstawie umowy darowizny z poleceniem.

Finansowanie:

W ramach programu Gmina Żukowo pokrywa około 60% kosztów inwestycji.

Minimalny Wkład Własny:

Minimalna wartość partycypacji w ramach jednej inicjatywy to równowartość 152 płyt YOMB lub jej wielokrotność.

Zakres Prac:

Płyty YOMB będą układane w osi drogi, na szerokości minimum 4 metrów.

Składanie Wniosków:

Wnioski o udział w programie należy składać w Urzędzie Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego 2025 roku.

Harmonogram Programu 2025 (orientacyjny):

  • Składanie wniosków: do 20 lutego 2025 r.
  • Informacja o rozpoznaniu wniosków do 17 marca 2025 r.
  • Zawarcie umów darowizny: sukcesywnie, po weryfikacji wniosku i terenu.
  • Termin wpłaty darowizn: określony w umowie darowizny.
  • Realizacja inwestycji: do 29 grudnia 2025 r. (z zastrzeżeniem warunków atmosferycznych, zgód administracyjnych, możliwości wykonawcy i braku kolizji z innymi inwestycjami).

Uwagi:

W przypadku niemożliwości realizacji inicjatywy w 2025 r., środki zostaną zwrócone darczyńcy lub, za jego zgodą, przeznaczone na ten cel w roku następnym.

Środki przekazane na utwardzenie drogi mogą być wykorzystane tylko na ten cel.

Kontakt:

Referat Komunalny i Infrastruktury Drogowej, Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 48, pokój nr 8A.
tel. (58) 685-83-80, e-mail: m.lejk2@zukowo.pl
tel. (58) 355-08-16, e-mail: m.frankowska@zukowo.pl

Pliki do pobrania:


Informację wprowadził(a): Natalia Piotrzkowska (2025-01-30)
Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Przekierowanie do informacji na temat informacja o stanach pogodowych
Dziennik Ustaw - przejście na stronę http://dziennikustaw.gov.pl/Monitor Polski - przejście na stronę http://www.monitorpolski.gov.pl/ePUAP - przejście na stronę https://epuap.gov.plPrzekierowanie do strony Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
Przekierowuje do strony na temat jakości powietrza w ŻukowieMapa inwestycji w Gminie Żukowo

Stopka

design by fast4net

Przejdź do: Facebook
Przejdź do:  (w nowym oknie): FaceBookPrzejdź do:  (w nowym oknie): TwitterPrzejdź do:  (w nowym oknie): YouTubePrzejdź do:  (w nowym oknie): Instagram
Zamknij