Gmina Żukowo

Menu główne


Narzędzia

Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
‹‹ powrót
Drukuj

Deklaracja dostępności


Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj

Urząd Gminy w Żukowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Gminy w Żukowie.

Data publikacji strony internetowej:2016-06-13.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-03-25.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-04-16.

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Integracja.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Mirosław Burak, m.burak@zukowo.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 58-685-83-41. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

wg stanu na dzień 01.04.2020r.

1. Budynek: Urząd Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo.

Do budynku prowadzą 4 wejścia. Do dwóch wejść prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach. W przypadku trzeciego wejścia (od strony banku) występuje jeden stopień, czwarte wejście (Biuro Obsługi Klienta) bez przeszkód architektonicznych. Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze. W budynku jest winda - w nowej części Biura Obsługi Klienta. Winda nie zapewnia dostępu do każdego pomieszczenia. W budynku nie ma platformy przyschodowej. Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W pobliżu budynku wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

2. Budynek: Urząd Gminy Żukowo, ul. Gdańska 48, 83-330 Żukowo.

Do budynku prowadzą dwa wejścia. Do wejścia (od strony budynku Poczty Polskiej) prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach, na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych. Do drugiego wejścia prowadzą schody bez podjazdu dla wózków. W budynku nie ma windy ani platformy przyschodowej. Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Przed budynkiem jest wyznaczone miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.

Dostępność dla osób niesłyszących lub słabosłyszących:

Zgłoszenie chęci skorzystania ze świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN można wnieść:

  • pisemnie za pośrednictwem poczty - na adres: Urząd Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo,
  • osobiście - w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 3 - parter) w Urzędzie Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52,
  • za pomocą faksu - na numer: 58 685-83-00,
  • za pomocą poczty elektronicznej - na adres: bok@zukowo.pl

 

Dane kontaktowe

Koordynator ds. dostępności: Beata Bujnowska-Kowalska 
e-mail: b.bujnowska@zukowo.pl 
Telefon: 58-685-83-68

Pliki do pobrania:

Informację wprowadził(a): Administrator Główny (2020-03-30)
Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Przekierowanie do pliku PDF na temat Analiza Porównawcza dla Jednostek Samorządu Terytorialnego
Dziennik Ustaw - przejście na stronę http://dziennikustaw.gov.pl/Monitor Polski - przejście na stronę http://www.monitorpolski.gov.pl/ePUAP - przejście na stronę https://epuap.gov.plUrząd Komunikacji Elektronicznej - przejście na stronę http://www.uke.gov.pl/Program 500+ - przejście na stronę https://gops.zukowo.pl/Przekierowanie do informacji na temat OSP ŻukowoPrzekierowanie do strony Krajowa Mapa Zagrożeń BezpieczeństwaPolskie Sieci Energetyczne
Przekierowanie do strony Mapa Inwestycji Gminy Żukowo

Stopka

design by fast4net

Przejdź do: Facebook
Zamknij