Narzędzia
Menu lewe
- Aktualności
- Co? Gdzie? Kiedy?
- Galerie zdjęć
- Komunikacja
- Organizacje pozarządowe
- Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Projekty Unijne
- Fundusz Dróg Samorządowych
- Wybory
- Oświata
- Zdrowie
- Sport
- Środowisko i Rolnictwo
- Budżet Obywatelski
- Karta Mieszkańca
- Rowerowy Maj
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Ochrona danych osobowych (RODO)
- Koronawirus
- Deklaracja dostępności
- Dla nowych Mieszkańców
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności

Komunikat w sprawie załatwiania spraw urzędowych
Z uwagi na rosnąca w szybkim tempie liczbę zachorowań w naszym regionie, a także z uwagi na ograniczenie ryzyka zachorowania prosimy o osobiste udawanie się do Urzędu Gminy w Żukowie, tylko wtedy, gdy jest to niezbędne.
Prosimy o załatwianie spraw przede wszystkim drogą telefoniczną, e-mailową bądź przez platformę ePUAP. Dane kontaktowe do poszczególnych referatów znaleźć można tutaj: https://www.zukowo.pl/Urzad_Gminy,214
Jeśli uważają Państwo, że sprawę można załatwić tylko osobiście prosimy o umówienie się telefonicznie na konkretną godzinę. Pozwoli to uniknąć kolejek przed wejściem do budynku ograniczając w ten sposób do minimum kontakt z innymi osobami.
Na chwilę obecną (stan na 20.10.2020r.) w gminie Żukowo zarażonych koronawirusem jest niemal 120 osób, około 500 przebywa na kwarantannie, niestety 3 Mieszkańców gminy zmarło w związku z zakażeniem. Dbajmy o siebie, ograniczmy naszą obecność w przestrzeni publicznej do minimum. Pamiętajmy o zasłanianiu ust i nosa, zachowaniu dystansu społecznego oraz dezynfekcji rąk.
Stopka
- 83-330 Żukowo
- ul. Gdańska 52
- tel. 58-685-83-00
- fax. 58-685-83-30
- ugzukowo@zukowo.pl