Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy
2 lipca 2019
Właśnie rozpoczęły się prace modernizacyjne budynku Urzędu Gminy w Żukowie.
W związku z tym od 1 lipca do listopada br. pojawiły się niewielkie zmiany organizacyjne niezbędne do przeprowadzenia kompleksowego remontu.
Jak pisaliśmy wcześniej Zespoły ds. Ewidencji ludności i Dowodów osobistych tymczasowo znajdują się w miejscu, w którym wcześniej znajdowało się pomieszczenie Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień – wejście od strony urzędowego parkingu (mapka).
Zespół ds. Promocji Gminy Żukowo ostatecznie znajduje się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Gdańskiej 48, na parterze, pokój nr 2 (pierwotnie było wskazane inne miejsce). Tam też można załatwić sprawy związane z Kartą Mieszkańca Gminy Żukowo.
Przepraszamy za utrudnienia.
Stopka
design by fast4net