Aktualności - Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy - Gmina Żukowo

Menu główne

Narzędzia

Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
‹‹ powrót
Drukuj

Aktualności


Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj

Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy

2 lipca 2019

Właśnie rozpoczęły się prace modernizacyjne budynku Urzędu Gminy w Żukowie.

W związku z tym od 1 lipca do listopada br. pojawiły się niewielkie zmiany organizacyjne niezbędne do przeprowadzenia kompleksowego remontu.

Jak pisaliśmy wcześniej Zespoły ds. Ewidencji ludności i Dowodów osobistych tymczasowo znajdują się w miejscu, w którym wcześniej znajdowało się pomieszczenie Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień – wejście od strony urzędowego parkingu (mapka).

Zespół ds. Promocji Gminy Żukowo ostatecznie znajduje się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Gdańskiej 48, na parterze, pokój nr 2 (pierwotnie było wskazane inne miejsce). Tam też można załatwić sprawy związane z Kartą Mieszkańca Gminy Żukowo.

Przepraszamy za utrudnienia.


Informację wprowadził(a): Wojciech Kruk (2019-07-02)
Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Przekierowanie do informacji na temat informacja o stanach pogodowych
Dziennik Ustaw - przejście na stronę http://dziennikustaw.gov.pl/Monitor Polski - przejście na stronę http://www.monitorpolski.gov.pl/ePUAP - przejście na stronę https://epuap.gov.plPrzekierowanie do strony Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
Przekierowuje do strony na temat jakości powietrza w Żukowie

Stopka

design by fast4net

Przejdź do: Facebook
Przejdź do:  (w nowym oknie): FaceBookPrzejdź do:  (w nowym oknie): TwitterPrzejdź do:  (w nowym oknie): YouTubePrzejdź do:  (w nowym oknie): Instagram
Zamknij