Oficjalny portal Urzędy Gminy w Żukowie

Gmina Żukowo

Menu główne


Narzędzia

Aktualności

Powiększ tekst Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj

Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy

2 lipca 2019

Właśnie rozpoczęły się prace modernizacyjne budynku Urzędu Gminy w Żukowie.

W związku z tym od 1 lipca do listopada br. pojawiły się niewielkie zmiany organizacyjne niezbędne do przeprowadzenia kompleksowego remontu.

Jak pisaliśmy wcześniej Zespoły ds. Ewidencji ludności i Dowodów osobistych tymczasowo znajdują się w miejscu, w którym wcześniej znajdowało się pomieszczenie Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień – wejście od strony urzędowego parkingu (mapka).

Zespół ds. Promocji Gminy Żukowo ostatecznie znajduje się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Gdańskiej 48, na parterze, pokój nr 2 (pierwotnie było wskazane inne miejsce). Tam też można załatwić sprawy związane z Kartą Mieszkańca Gminy Żukowo.

Przepraszamy za utrudnienia.


Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Wojciech Kruk (2019-07-02 13:42:59)
Informację zmodyfikował(a): Piotr Lewna (2019-07-15 12:57:41)
Liczba odwiedzin: 211
Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Dziennik Ustaw - przejście na stronę http://dziennikustaw.gov.pl/Monitor Polski - przejście na stronę http://www.monitorpolski.gov.pl/ePUAP - przejście na stronę https://epuap.gov.plUrząd Komunikacji Elektronicznej - przejście na stronę http://www.uke.gov.pl/Program 500+ - przejście na stronę http://www.gops.zukowo.plOSP Żukowo

Stopka

design by fast4net

Przejdź do: Facebook
Zamknij