Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
II Sesja Rady Miejskiej w Żukowie
II Sesja Rady Miejskiej w Żukowie odbędzie się dnia 27 listopada 2018 r. o godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Żukowie z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
2.1. Złożenie ślubowania przez Radnego Jarosława Czesława Wójcika.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Zapytanie o ewentualne wnioski w sprawie porządku obrad.
5. Debata nad projektami uchwał i głosowanie uchwał:
5.1.w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.2.w sprawie powołania Komisji Budżetowej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.3.w sprawie powołania Komisji Komunalnej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.4.w sprawie powołania Komisji Rolnej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.5.w sprawie powołania Komisji Ochrony Zdrowia Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.6.w sprawie powołania Komisji Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.7.w sprawie powołania Komisji Oświaty i Kultury Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.8.w sprawie powołania Komisji Statutowo-Regulaminowej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.9.w sprawie powołania Komisji Przetargowej Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.10. w sprawie powołania Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję 2018-2023.
5.11. w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Żukowie na kadencję
2018-2023.
5.12. o zmianie uchwały w sprawie ustalenia zryczałtowanych diet dla radnych i zwrotu kosztów podróży służbowych dla sołtysów Gminy Żukowo.
5.13. w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego współdziałania Gmin wchodzących w skład aglomeracji Gdańsk przy realizacji zadania polegającego na zmianie wielkości, obszaru i granic aglomeracji Gdańsk.
6. Wnioski radnych.
7. Zapytania i wnioski sołtysów oraz przewodniczących zarządów osiedli.
8. Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.
9. Sprawy różne.
10. Zakończenie obrad sesji.