Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Komunikat w sprawie pracy Urzędu Gminy w Żukowie
Z uwagi na rosnącą w bardzo szybkim tempie ilość zakażeń koronawirusem, w trosce o zdrowie Klientów i urzędników prosimy o załatwianie możliwie jak największej ilości spraw zdalnie, tj. telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem skrzynki e-puap.
Przypominamy, że pisma można złożyć również w skrzynce znajdującej się przed Biurem Obsługi Klienta.
Najważniejsze adresy e-mailowe znajdują się poniżej:
- Ogólne skrzynki e-mail: ugzukowo@zukowo.pl, bok@zukowo.pl
- Urząd Stanu Cywilnego: usc@zukowo.pl
- Referat Podatków i Opłat: pio@zukowo.pl
- Referat Środowiska i Rolnictwa: srodowisko@zukowo.pl
- Referat Komunalny i Infrastruktury Drogowej: zgloszenie@zukowo.pl
- Referat Urbanistyki i Nieruchomości: urbanistyka@zukowo.pl
Prosimy, by pytania/sprawy kierować przede wszystkim na nie.
Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się na stronie: https://bip.zukowo.pl/m,2183,kontakt.html
Jednocześnie przepraszamy, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z kontaktem, z którymś z pracowników urzędu, część urzędników jest na pracy zdalnej, inni mogą przebywać na kwarantannie.
Osoby odwiedzające urząd prosimy o zasłanianie ust i nosa, a także o dezynfekcję rąk. Robimy wszystko co możemy, by urząd pozostał dla Państwa dyspozycji otwarty w standardowej formule, jeśli jednak wspólnie nie zadbamy o nasze zdrowie, kontakt może zostać utrudniony.