Inwestycje - Zmodernizowane skrzydło urzędu oficjalnie otwarte! - Gmina Żukowo

Menu główne

Narzędzia

Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
‹‹ powrót
Drukuj

Inwestycje


Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj

Zmodernizowane skrzydło urzędu oficjalnie otwarte!

11 lutego 2020

Dziś, o godz. 7:15 Burmistrz Wojciech Kankowski w obecności radnych, mediów i pracowników Urzędu Gminy w Żukowie, oficjalnie otworzył „nowe” skrzydło urzędu. Punktualnie o 7:30, pojawili się pierwsi Klienci. Jak przystało na gminę z tak dużym przyrostem mieszkańców, pierwszą sprawą załatwioną w zmodernizowanej części budynku, był właśnie meldunek.

- Rozwój Gminy to nie tylko infrastruktura i to, co widzimy gołym okiem. To także wyższy poziom obsługi Mieszkańców i załatwiania ich spraw – mówi Burmistrz Gminy Żukowo Wojciech Kankowski. – Jestem przekonany, że modernizacja urzędu i wprowadzenie nowych standardów znacznie się do tego przyczynią.

Najważniejszą zmianą jaka czeka na osoby odwiedzające urząd jest pojawienie się nowoczesnego punktu obsługi klienta. Przy wejściu głównym znajdują się: Biuro obsługi klienta, zespoły ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej. W tym miejscu można również złożyć wniosek, a także otrzymać Kartę Mieszkańca Gminy Żukowo. Z kolei od marca będzie tam można również załatwić sprawy związane z gospodarką odpadami.

Wizualnie, zmodernizowana część urzędu w znacznym stopniu odwołuje się do haftu kaszubskiego, tak silnie związanego z historią Żukowa. Kaszubskie akcenty da się zauważyć na każdym kroku.

Wraz z otwarciem „nowej” części urzędu, do dyspozycji oddana została również winda, a także pomieszczenie dostosowane dla matek karmiących oraz osób z małymi dziećmi. Na pierwszym piętrze znalazła się zmodernizowana sala obrad Rady Miejskiej, która oficjalnie zostanie otwarta tuż przed kolejną sesją. „Nowa” część urzędu została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Prace budowlane wykonała firma Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan z miejscowości Udorpie. Koszt inwestycji wyniósł około 2,2 mln zł.

Przypominamy, że od 12 lutego obowiązywać będą również nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta, ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej, a także referatu podatków i opłat - w poniedziałki Klienci będą mogli załatwić sprawy do godz. 17 (poprzednio była to g. 15:30), reszta godzin pozostała bez zmian. Nowe godziny otwarcia punktu obsługi klienta:

poniedziałek od 7:30 do 17:00

wtorek od 7:30 do 17:00

środa od 7:30 do 15:30

czwartek od 7:30 do 15:00

piątek od 7:30 do 14:30

Pozostałe komórki organizacyjne Urzędu będą pracowały od dnia 12.02. w godzinach:

poniedziałek od 7:30 do 17:00

wtorek od 7:30 do 15:30

środa od 7:30 do 15:30

czwartek od 7:30 do 15:00

piątek od 7:30 do 14:30


Eksportuj do PDF
Eksportuj do XML
Do góry



Przekierowanie do informacji na temat informacja o stanach pogodowych
Dziennik Ustaw - przejście na stronę http://dziennikustaw.gov.pl/Monitor Polski - przejście na stronę http://www.monitorpolski.gov.pl/ePUAP - przejście na stronę https://epuap.gov.plPrzekierowanie do strony Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
Przekierowuje do strony na temat jakości powietrza w Żukowie

Stopka

design by fast4net

Przejdź do: Facebook
Przejdź do:  (w nowym oknie): FaceBookPrzejdź do:  (w nowym oknie): TwitterPrzejdź do:  (w nowym oknie): YouTubePrzejdź do:  (w nowym oknie): Instagram
Zamknij