Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Otwarcie 'nowego' skrzydła urzędu
11 lutego nastąpi otwarcie zmodernizowanej części Urzędu Gminy, w którym kiedyś znajdowała się remiza OSP. Otwarcie nastąpi tuż przed rozpoczęciem pracy urzędu, tj. o 7:15.
Już teraz zapraszamy Państwa do wizyty w urzędzie, a dla pierwszych 20 osób, które tego dnia odwiedzą urząd przygotowane zostały drobne upominki.
Na Klientów czekać będzie przede wszystkim nowoczesny punkt obsługi klientów. Przy wejściu głównym znajdą się: Biuro obsługi klienta, zespoły ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej. Od marca będzie tam można również załatwić sprawy związane z gospodarką odpadami. A już od 11 lutego w punkcie obsługi klientów będzie można złożyć wniosek, a także otrzymać Kartę Mieszkańca Gminy Żukowo.
Wraz z otwarciem nowej części urzędu, do dyspozycji oddana zostanie również winda, a także pomieszczenie dostosowane dla matek karmiących oraz osób z małymi dziećmi. Na pierwszym piętrze znalazła się zmodernizowana sala obrad Rady Miejskiej. Nowa część Urzędu została dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Co ważne, od 12 lutego obowiązywać będą również nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta, ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej, a także referatu podatków i opłat - w poniedziałki Klienci będą mogli załatwić sprawy do godz. 17 (poprzednio była to g. 15:30), reszta godzin pozostała bez zmian. Nowe godziny otwarcia punktu obsługi klienta:
poniedziałek od 7:30 do 17:00
wtorek od 7:30 do 17:00
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:00
piątek od 7:30 do 14:30
Pozostałe komórki organizacyjne Urzędu będą pracowały od dnia 12.02. w godzinach:
poniedziałek od 7:30 do 17:00
wtorek od 7:30 do 15:30
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:00
piątek od 7:30 do 14:30