Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Ogłoszenie Burmistrza Gminy Żukowo z dnia 28.05.2020 r.
Z dniem 1 czerwca 2020 r.:
- Kasa Banku Spółdzielczego w Tczewie znajdująca się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Gdańskiej 52 zostanie otwarta dla Klientów. Placówka bankowa będzie przyjmowała Klientów od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-15:00, w piątek w godzinach 8:30-14:30;
- Klienci Urzędu Gminy w Żukowie będą mogli załatwić sprawy bezpośrednio w przypadku:
- spraw wymagających osobistego stawiennictwa Klienta;
- spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego; ewidencji ludności i dowodów osobistych; świadczenia usług komunalnych; administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ochrony środowiska, w tym dotyczące: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów, przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klienci proszeni są o załatwianie spraw:
- telefonicznie- pracownicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, w jaki sposób można je załatwić;
- elektronicznie za pośrednictwem skrzynki pocztowej e-mail (w przypadku pism nie wymagających podpisu) bądź za pośrednictwem platformy ePUAP. Ministerstwo Cyfryzacji stworzyło tzw. tymczasowy profil zaufany - https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest;
- poprzez pozostawienie dokumentów w skrzynce podawczej umieszczonej przy Biurze Obsługi Klienta. Uwaga: wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski i oferty związane z procedurą udzielenia zamówienia publicznego należy składać zgodnie z instrukcją zamieszczoną w SIWZ dla konkretnego postępowania;
- poprzez wysłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego;
- bezpośrednio po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Urzędu.
Klientów Urzędu, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy w sposób elektroniczny, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Referatem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie.
W budynkach Urzędu Gminy w Żukowie utworzono strefy przyjmowania Klientów:
- ul. Gdańska 48 wejście od strony budynku placówki pocztowej
- Referat Komunalny i Infrastruktury Drogowej
- Referat Urbanistyki i Nieruchomości
- Referat Oświaty i Zdrowia
- Zespół Promocji Gminy
- Audytor wewnętrzny
- Pełnomocnik ds. uzależnień
- koordynator ds. dostępności
2. ul. Gdańska 52 - Referat Podatków i Opłat – wejście od strony banku;
- Referat Zamówień Publicznych – wejście II
- Referat Środowiska i Rolnictwa – wejście II
sprawy dotyczące wycinki drzew, rolnictwa i porządku publicznego – wejście do budynku od strony parkingu - Referat Programów Rozwojowych – wejście II
- Referat Inwestycji – wejście II
- Zespół Komunikacji Społecznej – wejście II
- Referat Budżetu, Księgowości i Rozliczeń – wejście II
- Inspektor Ochrony Danych – wejście II
- Referat Organizacyjny – wejście III
- Biuro Obsługi Klienta – wejście III
- Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjno – Gospodarczych (dowody osobiste, ewidencja ludności, działalność gospodarcza) – wejście III
- Urząd Stanu Cywilnego – wejście IV
W wyjątkowych sytuacjach będzie możliwość umówienia się z pracownikami merytorycznymi w pokojach pracowników merytorycznych, jednakże wejście na piętra budynków będzie możliwe w asyście pracownika merytorycznego.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady wejścia i poruszania się po budynkach:
- będąc przy drzwiach należy nacisnąć dzwonek używając rękawiczek bądź powiadomić telefonicznie pracownika, który uzgodnił z Państwem bezpośrednie załatwienie sprawy, celem jego zejścia do strefy przyjmowania;
- dopuszczalna liczba Klientów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi;
- dostęp do budynków Urzędu Gminy w Żukowie mają wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych, nieobjęte kwarantanną ani zamieszkujące wspólnie z osobami odbywającymi kwarantannę;
- osoby wchodzące do budynków Urzędu i przemieszczające się po budynku są obowiązane zakrywać, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki ust i nosa, dokonać dezynfekcji rąk.
Pisma składane do Urzędu Gminy w Żukowie podlegają 24 godzinnej kwarantannie.
Do odwołania Urząd Gminy w Żukowie przyjmuje Klientów w następujących godzinach: poniedziałek 7:30-17:00, wtorek 7:30-15:30, środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-15:00, piątek 7:30-14:30.
Wykaz numerów telefonów i maili do poszczególnych referatów pobrać można poniżej.