Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla inwestorów
- Inwestycje
Kolejny etap rozbudowy urzędu za nami
Symboliczna wiecha zawisła na dachu rozbudowywanej części Urzędu Gminy w Żukowie. Wykonawca w ten sposób zaznaczył zakończenie kolejnego etapu prac.
Należy przypomnieć, że inwestycja polega przede wszystkim na odbudowie jednej z najstarszych części urzędu, która została zbudowana w końcu lat 60tych. Decyzję o realizacji zadania podjęto po otrzymaniu oceny stanu technicznego, która wskazywała wysokie zużycie techniczne budynku, jak również uszkodzenia struktur nośnych. Budynek ten ze względu na swoje pierwotne przeznaczenie (magazynowo – techniczne) był już od wielu lat niefunkcjonalny dla potrzeb obsługi klienta, a przede wszystkim, niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nie bez znaczenia były również nowe zadania scedowane przez rząd na samorządy oraz rosnąca w szybkim tempie liczba Mieszkańców, a co za tym idzie ilość załatwianych w urzędzie spraw, takich jak dodatek węglowy, dodatek elektryczny, sprawy środowiskowe, fiskalne, itp.
Realizowana inwestycja podyktowana jest zatem przede wszystkim bezpieczeństwem i dostosowaniem obiektu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, gdzie nowa funkcjonalność budynków przełoży się na komfort obsługi Mieszkańców. Obecny budynek jest za mały na rosnącą liczbę Klientów oraz liczbę prowadzonych spraw. Zmodernizowany budynek będzie bardziej bezpieczny i funkcjonalny, tak aby Klienci urzędu mogli w komfortowych warunkach załatwić sprawy urzędowe.