Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Informacja o możliwości składania wniosków na dofinansowanie prac związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest i utylizacją odpadów azbestowych, pochodzących z pokryć dachowych lub elewacji budynków
Burmistrz Gminy Żukowo ogłasza informację o możliwości składania wniosków na dofinansowanie prac planowanych w 2022 roku, związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest i utylizacją odpadów azbestowych, pochodzących z pokryć dachowych lub elewacji budynków, zlokalizowanych na terenie Gminy Żukowo.
O dofinansowanie mogą ubiegać się właściciele nieruchomości, którzy planują w 2022 roku usunąć płyty azbestowe z dachów lub elewacji budynków, znajdujących się na terenie Gminy Żukowo.
O DOFINANSOWANIE NIE MOGĄ BYĆ ZGŁASZANE ZADANIA ROZPOCZĘTE I ZAKOŃCZONE.
Mieszkańcy Gminy Żukowo zainteresowani udzieleniem dofinansowania, powinni złożyć kompletny wniosek w Urzędzie Gminy w Żukowie, przy ul. Gdańskiej 52, w Biurze Obsługi Klienta, w godz. pn. 7.30 – 17.00, wt. 7.30 – 15.30, śr. 7.30 – 15.30, czw. 7.30 – 15.00, pt. 7.30 – 14.30, wraz z niezbędnymi załącznikami, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2022 r.
Formularz wniosku dostępny jest w Referacie Środowiska i Rolnictwa Urzędu Gminy Żukowo – pok. nr 38 oraz na stronie internetowej Urzędu https://bip.zukowo.pl/ w zakładce „katalog usług” – „środowisko i rolnictwo” – „demontaż, transport i utylizacja odpadów azbestowych, powstałych przy wymianie pokryć dachowych i elewacji na obiektach budowlanych”.
Wnioski, które wpłyną do Biura Obsługi Klienta tutejszego Urzędu po dniu 29.04.2022 r. nie będą rozpatrywane przez tutejszy Urząd.