Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Komunikat w sprawie obsługi Klientów
W związku ze wzrostem ilości pracowników przebywających na izolacji, kwarantannie oraz na innych nieobecnościach prosimy o wyrozumiałość oraz o kontakt telefoniczny bądź za pośrednictwem e-mail. Wszelkie dokumenty mogą Państwo składać za pośrednictwem platformy e-puap, bądź poprzez zamieszczenie ich w skrzyni podawczej znajdującej się przed wejściem do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy w Żukowie. Ograniczenie kontaktu bezpośredniego pozwoli na zachowanie ciągłości działania urzędu oraz na spowolnienie rozprzestrzeniania wirusa.
Przypominamy o konieczności umówienia się na wizytę w urzędzie oraz o konieczności zasłaniania ust i nosa za pomocą maseczki, a także o zachowaniu dystansu 1,5 metra.
Od dnia 01.03.2021 r. zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa Klienta w Referacie Urbanistyki i Nieruchomości oraz w Referacie Środowiska i Rolnictwa. Wszelkie dokumenty można złożyć do skrzyni podawczej zamieszczonej przed budynkiem Urzędu Gminy w Żukowie ul. Gdańska 52 (przy Biurze Obsługi Mieszkańca) bądź za pośrednictwem platformy e-puap. Wnioski można pobrać ze strony internetowej:
https://bip.zukowo.pl/m,2130,pliki-i-formularze.html
Jeszcze raz prosimy o wyrozumiałość. Chrońmy siebie oraz innych.